2021 Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe Review: strana ma salvatica

Ogni pruduttu hè accuratamente sceltu da i nostri editori.Se cumprate da u ligame, pudemu guadagnà una cumissioni.
Permettemi di presentà u cuntestu prima, perchè sapemu chì queste cose ponu esse cunfuse.GLE-Class hè un SUV mid-size da Mercedes-Benz, un discendente direttu di ciò chì una volta era chjamatu M-Class.L'AMG 63 S hè a versione di punta di u Spitfire, equipatu di un mutore V8 twin-turbocharged 4.0-litre chì pò pruduce 603 cavalli è 627 libbra-piedi di torque.In quantu à u "Coupe" à a fine di u nome ... bè, l'automobilisti anu allargatu a definizione di "coupé" per copre qualcosa cù una forma di corpu slanted, è i crossovers è e vitture sportive ùn sò micca eccezzioni.
Iè.Mercedes hà lanciatu una nova generazione di GLE in 2019, partendu da u mudellu di basa.L'AMG GLE 63 S ghjunghjerà in 2020;Mercedes-AMG hà lanciatu a versione coupe 2021.
Questu hè unu di i vitture più impressiunanti chì Mercedes hà da offre, è una di e vitture più strane.L'AMG GLE 63 S standard hè sensu;Dopu tuttu, in 2021, pudemu finalmente ammette chì a ghjente piace i SUV.Se pudete cumprà solu una vittura, ùn hè micca vergognosu di mette u settore cumpletu di cumpetenze AMG Performance in una forma di corpu chì hè pratica è adatta per a vita di famiglia di ogni ghjornu.E, iè, s'è vo ghjunghje sin'à una certa età, SUVs sò più faciuli à entre è fora chè vitture.
Per Coupe, a forma di u tettu occupa u spaziu di carica, facendu u veiculu menu praticu, più difficiuli di vede, è senza un wiper posteriore.Allora s'è vo cumprà questu, uttene una vittura assai strana.A parte posteriore pare chjuca è corta, facendu chì a parte frontale pare sproporzionatamente grande.Stu SUV ùn hè micca per tutti ... ma deve esse adattatu per abbastanza cumpratori di Mercedes per fà soldi.
Qu'il s'agisse d'un coupé ou non, l'AMG GLE 63 S est le résultat d'une ingénierie impressionnante.Stu SUV hè più pesante di una camionetta di grandezza.Tuttavia, accelerà ufficialmente da 0-60 mph à circa 3.7 seconde (un SUV standard cumpletu in 3.4 seconde in teste di vitture è di cunduttore), chì hè a stessa velocità di u Cadillac CT5-V Blackwing.
È a velocità originale hè solu unu di i so trucchi.L'AMG GLE 63 S Coupe gira astutamente cù una piattezza quasi innaturale.A trasmissione di nove velocità hè liscia;u sistema mild hybrid EQ Boost elimina turbo lag è furnisce più grunt low-end.A cuntrariu di u CT5-V Blackwing, pudete guidà fora di strada attraversu i modi Trail è Sand.Bastamente pò fà qualcosa ... eccettu à ghjunghje à 20 mpg in a prova EPA.
Ugualmente impressiunanti sò e prestazioni di guida di l'AMG GLE 63 S Coupe prima di ghjunghje à u so limitu.In u modu di guida di ratchet, a qualità di guida hè assai bona, soprattuttu cunsiderendu chì a mo vittura viaghja nantu à roti di 22 inch.Hè assai tranquillu - u mo tester hà finestri laterali insonori.Parechje persone cumprà AMG GLE 63 S solu perchè hè un pruduttu di punta.Puderia esse u SUV di lussu senza corruzione chì cercanu.
Quandu ùn site micca à u limitu, hè una vittura carina, chì hè assai intelligente, perchè hè veramente difficiule di rompe u limitu di sta vittura.Pudete guidà nantu à l'autostrade interstatali à una velocità vicinu à 90 gradi è accende ripetutamente a luce di disattivazione di u cilindru.
Assai cunfortu è tecnulugia di punta.Mercedes-AMG sapi chì ùn hè micca solu una marca di performance, ma ancu una marca di lussu.Pudete ottene un display doppiu pannellu di vetru, riscaldamentu, ventilazione, massaggio o sedi di coghju Nappa ligeramente spustatu per prevene l'intorpidimentu di i fianchi, è parechji altri boni interessanti.
A cuntrariu di certi vitture venduti oghje, hè assai pratica è pulita.Mercedes ùn hà micca fattu una grande dichjarazione estetica per ammuccià a prisenza di venti, o chì site qualchissia chì puderia vulete utilizà i buttoni per aghjustà certe cose.
Un pocu.U prezzu di vendita suggeritu da u fabricatore iniziale di u coupe hè 116 000 $ US, chì hè più di 2 000 $ US più altu ch'è u SUV standard.U prezzu di u mo tester era US $ 131,430, di quale solu US $ 1,500 era duvuta à l'indiscret AMG styling bag.U restu sò caratteristiche-head-up display (US $ 1,100), sistema di sonu Burmester premium (US $ 4,550), Driver Assistance Package Plus (US $ 1,950), pacchettu di calore è cunfortu (US $ 1,050), pacchettu di cunfortu di vitalità (US $ 1,650), acustica. pacchettu di cunfortu ($ 1,100), chjusu dolce ($ 550) - vulete veramente chì sia a cunfigurazione standard di u mudellu di punta.
BMW vende u X6 M ($ 109,400), chì hà una putenza è prestazione considerable.Hà sempre u stilu di corpu di un SUV coupe, ma pare megliu in proporzione.L'Audi RS Q8 ($ 119,900) hè simile.A vittura cù e prestazioni più simili, ma menu putenza hè u Porsche Cayenne Turbo Coupe ($ 133,500), chì hè assai più caru.


Tempu di Postu: 11-Nov-2021