Cumu rimpiazzà solu a striscia di gomma nantu à u wiper

Vi aghju purtatu un annunziu di serviziu publicu destinatu à cumbatte i rifiuti : se u vostru pulitore hè rottu, ùn avete micca bisognu di rimpiazzà tuttu u vostru bracciu.In fatti, fà cusì pò esse un modu stupidu di perdi soldi è preziosi risorse naturali.À u cuntrariu - cum'è aghju amparatu in u prughjettu Krassler pocu tempu - pudete cunsiderà rimpiazzà solu a striscia di gomma, chjamata "pen core".
Speru pienamente chì e generazioni più vechje in u nostru publicu mi mandanu email dicendu quantu stupidu scrivu nantu à i ricaricamenti di i tergicristalli."Quale ùn sapi micca questu?"I scherzeghjanu, senza capisce chì, in fatti, assai persone ùn.Quandu a maiò parte di a ghjente ghjunghje à a tenda per rimpiazzà u so pulitore di parabrisa masticatu, di solitu vede una grande selezzione di spazzole.Sapete, queste cose:
Avete mai dumandatu perchè vulete rimpiazzà tutta a pala?Questu ùn hè micca cum'è u vestitu di metallu.Vogliu dì, qualchì volta si deformerà un pocu è a pittura si staccarà, ma in a maiò parte di i casi, a ghjente rimpiazzà i wipers perchè e strisce di gomma sò diventate un pocu stracciate.Allora perchè micca solu rimpiazzà u fallimentu?
In quantu à sapè, questu era più cumuni uni pochi d'anni fà, ma avà, a ghjente tendenu à cumprà solu lame novi, casings di metallu è tutti i prudutti (ancu se certi pirsuni preferiscenu lame di fasciu cum'è quì sottu).
I lame flat / cross-beam mostrati sopra sò diventati assai cumuni in l'ultimi deci anni è ùn sò micca fatti per rimpiazzà i pezzi di gomma, ma i vechji wipers standard.
Questi sò generalmente metalliche, è - cum'è u fornitore di pezzi di l'auto Champion scrive - cunnette un unicu "ponte centrale" à a striscia di gomma per mezu di "ligami cunghjunti" chì creanu da quattru à ottu punti di pressione per Aiutà a molla in u bracciu di asciugatura per esercite ancu pressione u parabrisa.Pudete esse assai familiarizatu cù stu tipu di pulitore, cum'è mostra nantu à a manca di a figura sottu:
Aviu avutu à rimpiazzà a lama di u fasciu posteriore in u Chrysler Voyager 1994 (mostratu in cima di questu articulu), ma quandu aghju vistu prima cumu u mo bracciu era stallatu, era un pocu preoccupatu.U prublema hè chì a mo lama hà una bocca di pulizia integrata, chì significa chì sò chì ùn possu micca solu marchjà à una tenda locale in Germania è cumprà una nova lama."Oops, aghju da urdinà unu da eBay è aspittà una altra settimana", aghju dettu à voce alta.
"Uh, solu rimpiazzà a gomma", m'hà dettu u mo amicu meccanicu Tim."Chì?"Aghju dumandatu.Per una certa ragione, ùn aghju mai pensatu à questa idea, forse perchè i cumpunenti di i wiper sò troppu economici avà."Iè, urdinaraghju una nova striscia".Almenu dumane sarete prontu per l'ispezione ", continuò Tim.Chjamò a tenda è urdinò i pezzi.
Ùn sceglite micca solu una parte standard per tagliate in a taglia ghjusta, ancu s'ellu pò sceglie.Invece, aghju misuratu circa 45 cm di wipers, è a tenda urdinò a dimensione più vicinu.
U ghjornu dopu era unu di i Lumi.Tim m'hà dimustratu chì tuttu ciò chì avia da fà era aduprà pinze per caccià e duie lunghe strisce metalliche chì mantenevanu u wiper in u locu.Puderete vede cumu a striscia di metallu riempia a lacuna di a gomma in a stampa sottu, appughjà a gomma fermamente nantu à i "claws" di metalli per mantene tuttu in u locu.
Scorri e duie cinghie fora, è a foglia di gomma morbida, avà senza cornice, tirà direttamente da l'artigli.
Trascinate un novu "refill" di pulitore in l'artiglia, è poi spinghje e duie strisce finu à ch'elli ghjunghjenu à u "stop" in a ricarica (mostra quì sottu), è avete finitu.Se tenete un bonu set di vise fine-nosed, vi piglià à dui minuti.
Sicondu a cumpagnia di wiper Trico, u prezzu di rimpiazzà solu a ricarica hè solu a mità di u prezzu di rimpiazzà una lama completa.Ùn hè micca surprisante, cum'è un bastard low cost certificatu ™, sò pienamente d'accordu cù questu approcciu di risparmiu di costu:
Devu dì chì, in più di risparmià i costi è i benefici ambientali, a rimpiazzamentu di a ricarica di wiper hè ancu assai satisfacente.Ùn sò micca sapè perchè.Ma solu.Avè tempu per pruvà!
A ghjente hè sempre cumprata è aduprendu sti superstrutture metalliche di spazzatura, asciugamani facili da fallu ?Per mè, sò cum'è capsule di u tempu in u 1995.
I lame aero / mono sò assai megliu.Megliu aerodinamica (mpg, ancu s'ellu hè difficiule di misurà), megliu vitezza wiping (molded for downforce), menu propensu à danni è fallimentu in cundizioni di ghiaccio (colpu cù un scraper di ghiaccio a distrugge immediatamente Ponte di basura metallica).È più.
Pudete cumprà bosch o ancos per $ 20 ognunu, è ponu esse usatu per 2-3 anni!Ùn cumprà micca stu tipu di basura metallica dispunibile.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021